piątek, 27 czerwca 2014

TMI TAG

HEJ 


Dzisiaj przychodzę do was z tagiem "too much information". Chodzi o to, że odpowiadam na pytania które wziełam  z internetu są to takie dziwne pytania więc zapraszam ;* 


1. Co masz teraz  na sobie ? 
- Croptop z stradivariusa, spódniczkę z housa i rajstopy 
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ? 
- Tak naprawde chyba nie 
3. Czy kiedykolwiek miałaś ‚straszne zerwanie’ ? 
- Nie, bo nigdy nie miałam chłopaka xD 
4. Ile masz wzrostu ?
- 165 cm
5. Ile ważysz ? 
- Nie mam zielonego pojęcia 
6. Jakieś tatuaże ?
- Nie, ale w przyszłości planuje 
7. Jakiś piercing ? 
- Tylko dziurki w uszach 
8. OTP ? (one true pairing) 
*czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.* 
- Chyba Zerri, czyli Zayn i Perri 
9. Ulubiony program (serial) ? 
-  Słodkie kłamstewka, trudne sprawy itp. 
10.Ulubione zespoły ? 
- One Direction, 5SOS, The Vamps
11. Coś, czego Ci brakuje ? 
- Baterii w telefonie xD
12. Ulubiona piosenka ? 
- Fancy-Iggy Azalea ft.Charli XCX
13. Ile masz lat ? 
- W grudniu 14 
14. Znak zodiaku ?
- Koziorożec 
.15. Czego szukasz u partnera ?
- Humoru i tego, że będzie miał dla mnie zawsze czas 
16. Ulubiony cytat ?
- 'Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno, gdy umrzesz" 
17. Ulubiony aktor ?
- Nie mam
.18. Ulubiony kolor ?
- Niebieski i pudrowy róż 
19. Głośna muzyka czy cicha ?
- Zdecydowanie głośna 
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
- Do pokoju 
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
- Ok.30 min
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ? 
- Ze śniadaniem 1 h. 
23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
- Takiej prawdziwej nie 
24: TURN ON – Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców? 
- Poczucie humoru, ciemne włosy i jasne oczy xD 
25. TURN OFF – Co Ci się nie podoba u chłopców?
- Romantyk 
26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery ?
- Nudy 
27. Czego sie boisz ?
- Samotności, straty przyjaciół 
28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
- Tydzień temu 
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
- Chyba dzisiaj mamie 
30. Co oznacza Twój Blog username?
- Mój skrót imienia i jakaś liczba 
31. Ostatnia przeczytana książka ?
: D
 32.Książka, którą aktualnie czytasz? 
- Gwiazd naszych wina 
33. Co ostatnio oglądałaś ? 
- Trudne sprawy xD 
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ? 
- Mama
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS’a ? 
- Mama no to raczej ja kocham 
36. Ulubiona potrawa ?
- Jedzenie 
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ? 
- CHorwacja i za niedługo ja odwiedzę ^^ 
38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
- Sklep 
 39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ? 
- Tak 
40. Co robisz ?
- Piszę posta i słycham Ariany 
41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?
- Nie pamietam 
42. Ulubiony smak słodki ?
- Karmel 
43. Na jakich instrumentach grasz ?
- Na niczym 
44. Ulubiona część biżuterii ? 
- Bransoletki 
45. Ostatni uprawiany sport ? 
- Taniec 
46. Jaka piosenkę ostatnio spiewałaś ? 
- Demi Lovato - Relly don't care! 
47. Ulubiony teks na podryw ?
- Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia, czy mam przejść jeszcze raz xD 
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
- Nie 
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 
- Z Samirą, Nelą, Martyną i Niką 
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ? 
- Każdy kto che  



Więc to są wszystkie pytania dzięki za czytanie moich wypocin i zapraszam do kolejnego posta, komentujcie ;* papapapa <3 

wtorek, 24 czerwca 2014

Małe info

HEJ



Słuchajcie ja rozsyłam bloga jak mogę ale to nie ma sensu jak wy nie komentujecie, przedwczoraj tylko jedna osoba skomentowała a blog odwiedziło ok. 34 osób. Nie będę dodawać postów  jak będzie tak mało komentarzy. Przykro mi z tego powodu bo ja się staram ,a wam nie chce się dać jednego komentarza, nie musicie się rozpisywać na 2 strony tylko napisać czy wam się podobało czy nie. 

Dziękuje za uwagę do następnego posta ;*komentujcie !! 







niedziela, 22 czerwca 2014

Pierwszy dzień lata

HEJ 

 Po pierwsze chciałam was przeprosić za to, że nic nie dodawałam już od dawna...bardzo dawna, ale to przez to, że nie mam pomysłu na posty, więc pod tym postem możecie pisać mi co chcielibyście przeczytać na tym blogu. 

No ale wracając do tematu. Pierwszy dzień lata czyli, 22  czerwca.Ja w tym czasie byłam w Jarnołtówku, czyli na takim mega zadupiu gdzieś w górach. Byłam tam na weekend z rodzinką więc było śmiesznie.



 Obok naszego hotelu była urocza łąka więc postanowiliśmy  się tam wybrać i porobić parę fotek ;)




 Zakręcona Matylda xD









Moja mama zrobiłam mi i mojej koleżance wianki tak wyglądały <3 

A tak wygląda selfi aparatem :D 









To by było na tyle co robiłam w pierwszy dzień lata, mam nadzieje, że wam się spodobało i zapraszam do następnego posta, komentujcie ;* papappapa














sobota, 24 maja 2014

Przyjechała

Hej

Wczoraj przyjechała do mnie Samira, czyli moja przyjaciółka ze szkoły. W piątek byłyśmy na basenie i było tam pełno pedofilii XD. Dzisiaj czyli w sobotę byłyśmy  cały dzień na działce i na sesji w polu. Prawie nas pociąg przejechał ale co tam mamy zdjęcie z bliska więc jesteśmy spełnione.







Zacieśniłyśmy więzi z przedszkolakami, opaliłyśmy się i mamy wianki *,*






Obżarłyśmy się i stworzyłyśmy tęczę








A to parę zdjęć z nami do poniedziałku ;*








niedziela, 18 maja 2014

WRÓCIŁAM

 HEJ



Trochę mnie tu nie było (ok.4 miesiące) ah takie tam. Życie bloga zmieni się o 180 stopni posty będą się pojawiały co 2 dni, będą ciekawsze posty i dłuższe, będą też zdjęcia i różne inne FAJNE rzeczy xD. Mam nadzieje że ktoś to będzie czytał. Zmienił się również wygląd bloga moim zdaniem jest teraz bardziej przejrzysty i prostszy. Ja sama też się trochę zmieniłam poświęcam się bardziej fotografii i mam zamiar dać z siebie wszystko w tańcu żeby było lepiej :) Na pewno  jest lepiej niż było. Nie chciałam zakładać nowego bloga żeby zacząć od początku więc tym postem zaczynam <3

Więc do wtorku papa ;* KOMENTUJCIE

środa, 29 stycznia 2014

Kraków

Hej

Dzisiaj byłam w Krakowie z mamą i byłam na zakupach w Galerii Krakowskiej i zrobiłam 'małe duże' zakupy ;)

Było super,pierwszy raz byłam w Starbucks, Douglas, New Yourker, sklepi Vans i w Paquicie (sklepie baletowym).

Nie było jakoś strasznie zimno ale też nie było za ciepło bo strasznie wiało i w ogóle.

Strasznie mi się podobało bo od dawna chciałam tam jechać, było suuuuuuper,;) 

Dam wam pare zdjęć, niestety za niedługo końec feri ale to szybko minęło masakra ale trzeba się pogodzić z tym faktem ; (

Papa xoxo

Ps. Jeśli to przeczytałeś zostaw komentarz ;*

niedziela, 26 stycznia 2014

LAZY DAY



Hej

     
dzisiaj przychodzę do was z postem na temat mojej niedzieli czyli mój LAZY DAY.

 Jest niedziela dzień w którym wiekszosć ludzi odpoczywa inni chodzą do kościoła, a ja leże cały dzień w luźnych ciuchach i sobie odpoczywam. Wstaje o 10.00 jem śniadanie i idę dalej spać XD


Ale tak naprawdę ta niedziela była inna musiałam iść do babci, wyszłam z domu o 14. a wróciłam o 17. więc nie było mnie dosyć długo, a to że u mnie jest -8 stopni więc ta podróż  nie była dosyć super.


Jestem za bardzo zmęczona na pisanie i wkurzona bo autorka tego KLIK nie chce dodać kolejnego rozdziału bo musi być 7-8 komentarzy prosze dodajcie jej te komentarze bo mnie szlak zaraz trafi  więc prosze  dajcie parę komentarzy dla mnie bo muszę mieć kolejny rozdział :)


DO JUTRA XOXO


PS. JEŚLI TO PRZECZYTAŁEŚ  TO ZOSTAW KOMENTARZ :)